Všechny kategorie MENU si projděte a porozhlédněte se co se nachází uvnitř. Některé přehledy vám budou připadat více či méně zajímavé. Záleží taky na tom, čemu se vaše stránky věnují a co je váš primární cíl. My se budeme dále věnovat jen tomu nejdůležitějšímu a tím je základní pohled na data, který by měl znát každý marketér. Stručně řečeno, co byste měli najít i o půlnoci a vědět co to znamená.
Základní pohled na data
Data lze samozřejmě filtrovat z mnoha pohledů. Základem je filtrovat z pohledu DATA a to jednoduchým nastavením časového období. Můžete si ručně vybrat úsek OD – DO, nebo využít předvolené časové období. (včera, minulý týden, minulý měsíc atp.) Je zde také možnost porovnávat data mezi sebou a vybrat dva časové úseky.

Report akvizice
Každý den budete koukat do přehledu Akvizice – Veškerá návštěvnost – Zdroj / médium. Tady se nachází srdce vašeho webu. Uvidíte zde odkud k vám přicházejí návštěvníci, kolik jich je nových, jaké % opustilo stránky, jak dlouho u vás průměrně jsou a hlavně, jestli splnili nějaký z vašich cílů. Pokud jste si propojili data s Google Ads a používáte u dalších kampaní na FB nebo Skliku UTM parametry, uvidíte zde, jak vám jednotlivé zdroje fungují.