Výkonnostní marketing

Máme rádi pořádek a proto máme jasně dané postupy, které při tvorbě a správě reklamy dodržujeme. Na některých částech spolupracujeme společně s klientem, ostatní se snažíme vždy laicky vysvětlit, abychom si navzájem vždy porozuměli a věděli proč a jak postupujeme. 

Seznámení s produktem

Nejdříve si nastudujeme váš produkt a také vaše zákazníky. Tento základ nám pomůže ve tvorbě strategie. 

Analýza výkonu

Provedeme audit současného řešení, a vytvoříme podklady k zlepšení nebo přenastavení  nebo spuštění nové komunikace.

Příprava strategie

Na základě dat z průzkumu začneme stavět strategii vaší komunikace na venek. Před startem vše  společně sladíme. 

Realizace kampaně

Na vybrané platformě kampaně připravíme od A do Z. Od textů, přes klíčová slova až po optimální nastavení. 

optimalizace

Kampaně pravidelně kontrolujeme a na základě výsledků je upravujeme tak, aby měly co nejlepší výkon. 

Reportování

Všechny výsledky uvidíte v přehledných reportech 24/7. Další postup vždy konzultujeme, navrhujeme změny a testy. 

Služby

Správa PPC kampaní

Dobrá reklama je základ úspěchu. Přivedeme vám nové zákazníky, díky dobře nastaveným kampaním.

Audity PPC kampaní

Získáte nezávislý pohled na stav svého účtu. Konkrétní tipy, doporučení a konzultaci nabízíme zdarma.

Zbožové srovnávače

Nedílná součást PPC kampaní jsou také srovnávače zboží.

Poradenství a konzultace

Máte již běžící kampaně? Potřebujete radu ohledně dašího postupu? Zeptejte se, rádi vám poradíme.

Jaké nástroje a služby používáme?

Abychom k vám přivedli ty správné zákaníky, používáme tyto nástroje a služby.
abcs-of-adwords-google-adwords-logo-1
Bing Ads
Youtube
emag
mergado-white-420-140 kopie
Co je to vlastně PPC?

PPC je známá zkratka, která znamená Pay Per Click, přeloženo platit za kliknutí. A tím je to vlastně definováno, platíte až ve chvíli, kdy na vaši reklamu někdo klikne. Tedy za reálně přivedenou návštěvu. Je to jedna z věcí, která je dobře měřitelná a veškeré výdaje na ni můžete mít pod kontrolou. 

Jak zjistit jestli se reklama vyplatí?

Díky nasbíraným datům a sledovaným výsledkům, lze lehce spočítat návratnost investice. Zviditelnit se na internetu pomocí PPC reklamy je rychlé a efektivní pokud je dobře nastavena

Jaké typy kampaní umíme?

Umíme připravit jakýkoliv typ kampaně. Takzvaná Search – Vyhledavací kampaň, Nákupní kampaně, Remarketingové kampaně, Display kampaně, Video kampaně nebo Smart kampaně.

Řekněte si o lepší kampaně.

Zadejte prosím Váš e-mail, abychom Vás mohli kontaktovat.
4