Výkonnostní marketing
Máme rádi pořádek a proto máme jasně dané postupy, které při tvorbě a správě reklamy dodržujeme. Na některých částech spolupracujeme společně s klientem, ostatní se snažíme vždy laicky vysvětlit, abychom si navzájem vždy porozuměli a věděli proč a jak postupujeme.
Seznámení s produktem
Nejdříve si nastudujeme váš produkt a také vaše zákazníky. Tento základ nám pomůže ve tvorbě strategie.
Analýza výkonu
Provedeme audit současného řešení, a vytvoříme podklady k zlepšení nebo přenastavení nebo spuštění nové komunikace.
Příprava strategie
Na základě dat z průzkumu začneme stavět strategii vaší komunikace na venek. Před startem vše společně sladíme.
Realizace kampaně
Na vybrané platformě kampaně připravíme od A do Z. Od textů, přes klíčová slova až po optimální nastavení.
optimalizace
Kampaně pravidelně kontrolujeme a na základě výsledků je upravujeme tak, aby měly co nejlepší výkon.
Reportování
Všechny výsledky uvidíte v přehledných reportech 24/7. Další postup vždy konzultujeme, navrhujeme změny a testy.
Služby
Správa PPC kampaní
Dobrá reklama je základ úspěchu. Přivedeme vám nové zákazníky, díky dobře nastaveným kampaním.
Audity PPC kampaní
Získáte nezávislý pohled na stav svého účtu. Konkrétní tipy, doporučení a konzultaci nabízíme zdarma.
Zbožové srovnávače
Nedílná součást PPC kampaní jsou také srovnávače zboží.
Poradenství a konzultace
Máte již běžící kampaně? Potřebujete radu ohledně dašího postupu? Zeptejte se, rádi vám poradíme.
Jaké nástroje a služby používáme?
Abychom k vám přivedli ty správné zákaníky, používáme tyto nástroje a služby.
Co je to vlastně PPC?
PPC je známá zkratka, která znamená Pay Per Click, přeloženo platit za kliknutí. A tím je to vlastně definováno, platíte až ve chvíli, kdy na vaši reklamu někdo klikne. Tedy za reálně přivedenou návštěvu. Je to jedna z věcí, která je dobře měřitelná a veškeré výdaje na ni můžete mít pod kontrolou.
Jak zjistit jestli se reklama vyplatí?
Díky nasbíraným datům a sledovaným výsledkům, lze lehce spočítat návratnost investice. Zviditelnit se na internetu pomocí PPC reklamy je rychlé a efektivní pokud je dobře nastavena.
Jaké typy kampaní umíme?
Umíme připravit jakýkoliv typ kampaně. Takzvaná Search – Vyhledavací kampaň, Nákupní kampaně, Remarketingové kampaně, Display kampaně, Video kampaně nebo Smart kampaně.
Řekněte si o lepší kampaně.
ceny od 5.000 Kč / reklamní kanál
- Analýza a nastavení seznamů klíčových slov
- Vytvoření reklamních textů pro všechny formáty reklam
- Nastavení jednotlivých kampaní a jejich rozšíření
- Profesionální optimalizace všech typů kampaní
- Pravidelná analýza a vyhodnocení
- Podpora při nasazení kódů přes GTM
ceny od 3.000 Kč / reklamní kanál
- Analýza seznamů klíčových slov
- Kontrola nastavení jednotlivých kampaní
- Analýza kampaní a přehledné vyhodnocení
- Doporučení pro úpravy a optimalizaci
ceny od 2.000 Kč / srovnávač
- Analýza klíčových slov
- Kontrola .xml feedu a doporučení pro úpravy
- Optimální nastavení kampaně s přihlédnutím k možnostem reklamního kanálu
- Profesionální optimalizace všech typů kampaní
- Pravidelná analýza a vyhodnocení
- Podpora při nasazení kódů přes GTM
ceny od 1.200 Kč / hodina
- Úvodní konzultace přes telefon či videohovor ZDARMA
- On-line školení na míru nebo koučink