Návštěvnost webu z pohledu Google Ads

Máte-li webové stránky, vašim hlavním cílem nejspíš bude, aby se na ně někdo podíval. Pokud jste se rozhodli investovat do placené reklamy na Google a využíváte nástroj Google Ads, bude vás zajímat, na co si dát pozor. Jak neutratit příliš mnoho a udržet si optimální rozpočet

Na co se zaměřit?

Kliky – (CTR) – click-through rate, neboli míra prokliku. Tento vzoreček hodnotí kvalitu reklamy. Počítá poměr mezi celkovým počtem zobrazení vaší reklamy a počtem získaných kliků na ni. Číslo se vyjadřuje v % a ukazuje nám efektivitu reklamy. 

Klíčová slova (KW) – v angličtině Key word. Sledujte také výkon klíčových slov. Nevýkonná pozastavujte, nevhodná odstraňujte a nezapomeňte přidávat také nové slova. Celý tento proces zvyšuje účinnost reklamy. Pokud má KW míru prokliku nižší než 1%, pak je to adept na pozastavení. 

Vyhledávací dotazy – pokud máte v kampani přidány klíčové slova ve volné shodě, pak se vaše reklama zobrazuje na určité vyhledávací dotazy návštěvníků. Ty je dobré pravidelně kontrolovat. Pokud se mezi vyhledávacími dotazy objeví nesmyslný vyhledávací dotaz, pak jej přidejte do vylučujících klíčových slov. 

Návštěvnost webu z pohledu Google Ads
Přesunout se na začátek